Nya tider för familjen.

Skolan är snart slut & i fredags avslutade jag min sista praktik för denna utbildning. Så nu är de stenhårt arbete på examensarbetet som gäller!
Har gjort en del under min praktik men nu ska man få ihop det till något bra också.

Igår var det slut på pappaledigheten för min sambo & han har nu börjat nytt jobb.. Det innebär att han inte alltid kommer jobba i närheten utan kommer få ligga borta lite.. Inatt är en sån natt som han inte kommer hem.. Men det är ju bara en natt så det är ju en bra mjukstart för mig som inte längre är van att va själv :)

För övrigt så är mitt nya mål nu att bränna fett..efter två graviditeter så är mina kärleksgrepp lite i det porösaste laget för vad jag accepterar hos mig själv. Har haft dåligt med tid under praktiken mm..och när jag väl köpte gymkort så blev vi sjuka i evigheter här hemma efter typ två pass. Men nu är de slut på praktiken och alla är friska så nu finns inga ursäkter! Morgonpromenad varje dag med syskonvagn för att bränna några extra kalorier får de bli. Och lite annan träning med lär de ju bli framöver! Det rör sig om enstaka kg så hur svårt ska de kunna va bara man kommer igång?

Nä, nu ska jag skriva de sista på dagens arbete & sen göra mig & mini klar för att hämta Thea på dagis!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud så go hon är på bilden! :)



Har sambon börjat nytt jobb? Spännande, vet ej vad han jobbade med innan heller i och för sig men hoppas han skall trivas med det nya och att det skall passa er bra med de nya tiderna även om han kommer ligga ute på jobb lite! :)

2012-05-08 @ 13:47:53
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaha okej, det var en ganska stor förändring i arbetsuppgifter det :) Då får vi hoppas företaget får extra mycket jobb här runt krokarna ;) hihi!



Tusen tack! :)

2012-05-09 @ 06:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0