Midsommar!

Var är mina uppdateringar tro? :)
Jo, blogg.se uppdaterar något och av den anledning fungerar inte bloggappen som jag brukar använda mig av. Tycker det är roligare att blogga via mobilen så man får med färska foton som hör till inlägget och det är för omständigt att lägga in korten på datorn!
 
Midsommarhelgen var supermys!
Min man kom hem onsdagen före midsommar & eftersom han jobbat så mycket innan dess så fick vi en hel veckas ledigt tillsammans. Under tiden lånade vi min svärfars hus då vi skulle vara hundvakt! Helgen där på udden bjöd på massa mys, bubbelbad, bastu, bad i sjön, åktur med båten, luftgevärs skytte, promenad, grillat, filmkväll osv ♥
Under själva midsommarafton var vi en sväng hos min bror med familj på dagen och åt en god lunch, plockade blommor och gjorde kransar & midsommarstång!
 
Annars under ledigheten han vi med några shoppingturer till Karlstad & en eftermiddag på Mariebergsskogen med vänner åsådär!
Slänger upp några foton från midsommarhelgen:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Trist när saker och ting inte fungerar... Underbara bilder...
Önskar ibland att man hade sån ny fin mobil så man kunde blogga mer direkt...
Nu ska man ta fram datorn och sladd och kamera och allt så fort man ska blogga....

Svar: Visst är det tråkigt! :( När man var van gick de väl men när man blivit bortskämd med att använda sig nästan enbart av mobilen så blir det trist & omständigt ;) Kram
Elin Fossmo

2012-07-05 @ 15:59:09
URL: http://lillgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0