Vardagsplugget igång igen..

Nu är de vardag igen och dags att återuppta sina studier, ska se till att va väl förberedd inför morgondagen. Imorgon ska vi göra ett grupparbete på förmiddagen så då bär de av till Örebro igen :P
På eftermiddagen imorgon ska vi va på USÖ för handledningsmöte igen, så hela dagen försvinner nästan men så är de ibland.. Mira får hänga med mig överallt på lite alla möjliga grejer hon! :) Tur hon är snäll!

Matilda skicka över lite bilder från gårdagen på våra små godingar också föresten! :)
Lägger upp ett par stycken men sen är det förbud för mig att besöka andra sidor än sånt som gäller skolarbeten, annars blir jag aldrig klar! ;)

Mamma&Mira-mys ♥


Matilda & Mira myser:



Mina tokiga tjejer:


Tremänningsmys med fina Tuvali & lilla Mira:

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Finingar!

2012-01-17 @ 21:45:29
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0