Fullt upp!!

Denna vecka känns helt överplanerad, har nog något i kalendern varje dag nästan känns det som & det kan ju va trevligt men, med denna trötthet så vill jag helst ha fri tillgång till min säng när Mira sover. Men jag har nog inte hunnit sova middag nåt alls de senare veckorna!

Igår började dagen med ett besök på BVC för Mira pga hennes utslag & kladdiga ögon. Det besöket fick Peter ordna med själv medan jag gjorde mig & Thea redo för att åka till Karlskoga, jag hade läkartid på förmiddagen för att kolla att allt var bra efter operationen & allt var prima & läkte fint så de känns bra! :)

Lämnade in papper på mitt jobb när vi ändå var i rätt stad också, fick dr papprena i våras men de har inte kommits ihåg för än nu!! Slarviga jag...

På eftermiddagen hade jag utvecklings samtal på Theas dagis! Himla kul att få se filmklipp & bilder på henne från saker de gjort tillsammans på förskolan, Thea tycker verkligen det är roligt där & det syns tydligt! :) Och hur stolt man blir som förälder av att sitta & lyssna när någon annan berättar om mitt barn, hon är helt otroligt bra på så många sätt <3

Hem, tvätta, städa..denna dagen i kombination med det ljuva ljudet av att Thea & Jasmine tjatar & bråkar med varann nästintill konstant för exakt allt & ingenting..kommenterar precis allt som vi vuxna säger och gör osv osv.. Men nu är denna långhelg slut för denna gång och Jasmine är hos sin mamma i typ tio dagar innan gnabbet här hemma drar igång igen :)

Idag skulle en kille komma hit & pratat försäkringar på förmiddagen men jag orka verkligen inte så jag ringde & ställde in.. Skulle ändå inte orkat lyssna!

Börjar istället bli dags att göra oss i ordning för att dra till Örebro där jag ska träffa min studiegrupp :) Mira får helt enkelt följa med så jag hoppas hon ska vara snäll & nöjd under mötet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0