Den nya vardagen..

I tisdags började Peter jobba igen efter 2,5 veckors ledighet tillsammans.. Dessa veckor har gått hur fort som hellst verkligen! Vi har inte gjort mycke mer än bara vart hemma & grejat, haft en del besök osv :) skönt att inte haft massa planer jämt utan bara göra det vi känt för..

Mira är redan 2,5 veckor gammal & har hunnit passera 4 kilos strecket! Det går undan skulle man kunna säga.. Hon är hur snäll som hellst! Det enda som är lite krävande är att hon äter väldigt ofta på nätterna, men jag hoppas hon ändrar sina rutiner snart så man får sova lite.. För med denna sömnbrist kan mina studier bli lite kämpiga tror jag! Vardagen också för den delen..

Söt är hon iallafall min lilla blondin <3


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Så fin hon är!

2011-11-19 @ 10:11:30
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken söt liten tjej!

2011-11-20 @ 21:41:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0