Morsdag - present, shopping,bio...

Idag är det morsdag, har vart lite dålig på att uppvakta min mamma men.
Själv blev jag uppvaktad av mina fina här hemma ♥
Jag fick ett paket på morgonen som innehöll en vetekudde, som jag faktiskt önskat mig pga att mina foglossningar som bara plågar mig minsta rörelse & ansträngning.. När tillochmed det är jobbigt att sova bara för att man vaknar i smärta såfort man ska vända på sig så kanske ni kan tänka er? :) Peter värmde vetekudden åt mig när jag skulle sova middag & det var riktigt skönt att ha den faktiskt..

Vi åkte även en sväng till Karlstad idag för att hämta vagnen som kommit.
Köpte även en DYR babyvakt & lite annat på Barnenshus. Anledningen till att vi kpte en dyr är att vi har 4 st babyvakter av ett billigare slag som antingen inte funkar alls, eller som funkar ibland, eller som "brusar" när de är tyst så man inte kan använda den nattetid.. Så nu var vi överrens om att inte lägga mer pengar på några halvbilliga heller för det blir inte värt de i slutändan har vi märkt..




Peter ville köpa sig en byggsatts av smålego också.. Det gick såklart hem hos vår lilla traktornörd :)



Nu ska jag natta busungen, sen bär det av till Karlstad för andra gången idag.
Men denna gång blir det bara jag & Peter, moster Tilda ska sitta barnvakt åt Thea medan vi är på bio..
Vi ska se på Baksmällan 2.


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Härligt med en bra babyvakt! Vi har en som Danne köpt på Biltema tror jag. Funkar OK, inte den bästa, men vi har funderat på att köpa en dyrare, som är bättre. Vi är ju ofta hos min mamma, och Maja sover på övervåningen där, och vi är nere, och på sommaren så är man ju även ute, och den vi har nu räcker inte ut alls ;/

2011-05-29 @ 22:09:43
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Sami

Hej Vännen

Vilken traktor!:)

Var baksmällan bra?

Kram

2011-05-30 @ 10:14:05
URL: http://www.ipadblogg.wordpress.com
Postat av: Kicki

Jo jag vet att olyckor får ske, därför har jag lämnat massor med extra kläder ändå har de tagit på honom blöja... Och att bakslag kommer. Vi har ju i omgångar låtit Kevin vara utan blöja här hemma.

Lycka till med Thea :) Kram

2011-06-01 @ 22:28:10
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0