Idag är det MIN dag!

23 år gammal helt plötsligt?
Har inte direkt tänkt så mycket på denhär dagen,
är man vuxen och inte fyller jämnt förväntar man sig ju inte så mycket firande eller presenter även om jag vet att jag alltid får iallafall..
Får bli lite fika & mys med min & Peters familj idag & sen får jag styra upp en dag för vännerna också sen :)
En grupp i taget så man hinner med att prata & umgås med alla!

Dagen började hur bra som hellst.
Fick sovmorgon av min lilla prinsessa tills klockan var åtta, då är hon på strålande humör & sitter i sin säng & väntar på mig.. När jag kommer in i hennes rum möts jag av världens vackraste léende & så säger hon
"GRATTISKRAAM" & ger mig en sån himla hård & go kram!! Underbara unge! ♥

En födelsedag i vuxen ålder är en lyckokick för mig varje år!
Man får fina hälsningar från alla vänner & bekanta både på datorn och på telefon, roligast är när man får personliga sms från gamla kontakter som man inte ens har numret sparat till, då blir man extra glad att dom kom ihåg just mig :)


Kommentarer
Postat av: Mona

Grattis på födelsedagen, hoppas du får en jätte fin fortsättning på dagen.

2011-05-20 @ 15:57:12
URL: http://monaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0