Schizofreni.

Läser, skriver och ska snart ha möte om schizofreni med mina "psykpolare" som Linda så fint kallar oss i vår grupp! :) En till har droppat utbildningen tyvärr så nu är vi bara 4 personer i vår grupp. Men det kommer bli bra ändå dethär! Hittils känns utbildningen intressant, och fatta att snart 1 av 2 år är avklarade? :)

Igår tog jag en dag off från studier, tog med mig Thea & åkte till Tallåsen!
Hade hoppats på finare väder så vi kunde vara mer utomhus men så blev de ju förstås inte, snöstorm!
Vi fick iallafall hälsa på hästarna, gosa med hundar & katter så Thea var väldigt nöjd med dagen. Hon valde en egen häst som hon kallade för "Theas häst" , sötungen! En liten Haflingerpojk som heter Nikki på snart 3 år valde hon :)

Nikki bara en dag gammal tillsammans med sin mamma:



Annars då? Idag ska jag & älskling ta en tur till Colorama för att försöka välja tapeter/färg till Jasmines rum!
Hyresvärden var här igår och godkände att vi ska få göra om där inne, det är nog inte gjort på typ 10 år medan alla andra rum är nya & fina tapeter.
Kul med lite projekt! Får se vilken färgton man ska välja bara? Fondvägg eller ingen fondvägg?
Stora beslut måste tas! :D



Nä nu ska jag sluta skolka från mina egna studier.
Behövde bara blogga lite & ta en paus från schizofrenin!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0