Jobb & ett missat dop!

Idag har jag jobbat på Willys. Thea & Peter har haft en mysig dag tillsammans utan mig.
Dom har gått på stan lite, och varit på dop. Lilla Lucas döptes!
Peter fick ta lite kort så jag fick se lite iallafall, Peter är en lite sämre typ av fotograf, tycker jag. Inte för att jag är duktig men alla kort hade typ motivet i nederkant & sen massa "luftutrymme" över på alla kort:P
Men jag fick ju se lite bilder så jag ska inte klaga.



Min lilla gumma är redo att gå till kyrkan, Pippi, voffen & snutten är med! Tjusigt.



En annan sak var att jag igår fick beskedet från förra veckans hemtenta!
Den var rena döden & alla i klassen tyckte den var skitsvår, jag med. Hade inte räknat med ett godkänt, men det fick jag, med god marginal :P Så jag är nöjd!

Ikväll har jag haft egentid med min underbara dotter medan min sambo är i Karlskoga.
Vi har kollat på melodifestivalen & festat till de med kinderchoklad, chips & saft! Thea har diggat rejält här hemma och varit på bra humör tills hon somnade :)

Kommentarer
Postat av: lisa bodini

grattis till tentan!!!! Jag sa ju att du skulle klara den :D du är ju bäst!

och gud vilken fin bild på Thea <3

2011-03-13 @ 00:53:18
Postat av: Peter

Hmm lite sämre typ av fotograf alltså... fotografen hade fullt upp med att se till att lilla Thea inte klämde fingrarna i den roliga lilla dörren in till bänken som vi satt på mellan korten och att inte få med allas bakhuvud som satt framför oss, fullt medveten om att det skulle bli mycket luft ovanför men inte dåligt att jag fick med motivet över huvud taget tycker jag :D några bilder blev väll ganska bra ialf? ;)



Nästa gång ska jag agera press fotograf så du blir nöjd det lovar jag :)



Puss

2011-03-13 @ 08:23:22
URL: http://xzt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0