Dory&Nemos pappa!

Igår tog vi oss en Karlstad tur på eftermiddagen, vårt akvarie har fått äckliga sniglar som vi ville bli av med så vi köpte 3 fiskar som är snigelätare. Frågade även varför dom dyker upp och svaret var att dom oftast följer med växter tyvärr och är svåra att bli kvitt. Domhär fiskarna skulle dock göra susen & mätta lär dom va ett bra tag iallafall!

Vi har ju vart så tråkiga och inte haft nån bakgrnd till akvariet, färglöst & trist såg de ut när man såg den vita tapeten rakt igenom. Men nu gjorde vi en egen bakgrund med bild från Hitta nemo, på Dory & Nemos pappa :)
Blev riktigt bra faktiskt! Svårt att få med på bild på ett skitigt akvarie, skitigt på utsidan pga alla kladdiga barnhänder & pussmunnar som Thea åstadkommer där på!
Kanske ska putsa lite och se fall de är rent en dag eller nåt iallafall..





 

Kommentarer
Postat av: Karin

Mysigt m akvarium!

2011-03-10 @ 09:15:49
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 11:00:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0