Sommarlov! :D

Idag är mitt enskilda arbete på tema 2, pluss mina kompletteringar för missade obligatoriska dagar inskickade. Det betyder att jag nu har SOMMARLOV! Känns lite underligt på nåt sätt :D
Nu är första skolåret avklarat!
I maj nästa år, alltså om 11 månader typ så tar jag examen från min utbildning.. fort tiden går!
Dock så kommer jag ha några veckors praktik efter utbildningen att ta igen eftersom jag ska vara ledig första praktikperioden nästa termin pga att jag ska föda barn...och då kan de va skönt att få vara LEDIG därikring den första tiden.. Smidig lösning :)

Idag kom Theas pappa och hämtade henne direkt på morgonen, han hade henne fram tills i eftermiddags så jag & Peter fick fira in mitt sommarlov på egen hand! :) Blev en lugn & skön dag innan han skulle iväg och jobba.. Strosa ett varv på stan & lunchade där..

Nu ikväll ska det bli tjejkväll med Liza, Ange & Frida! Var ett tag sen nu som vi alla kunde ses så det ser jag fram emot riktigt!! Jag & Thea har gjort en rabarberpaj som vi ska bjuda på sen, blir gottit de!

Bra att jag inte har nån "normal" bild på där alla vi tjejer är på samma kort?
Dom bästa ♥


 

Kommentarer
Postat av: Ange

Hur mysigt som helst var det :) Och vi får se till att ta en normal bild :D

2011-06-11 @ 00:02:26
URL: http://honheterangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0