Dagen då hon började med trosor..

Att Thea vill göra allt, ha allt & kunna precis allt som Jasmine när hon är här är ju inget nytt direkt..
Men imorse blev jag förvånad när brudarna skulle klä sig & Thea ber om "tosor".....
Och envis som hon var så fick det bli trosor efter morronduschen, tänkte hon kunde ha det under frukosten men när jag efter frågar " Ska va gå & sätta på dig en blöjja & lite kläder Thea?"
Svarar hon snabbt: " Nää, tosor!"
Jag: " Men trosor är ingen blöjja som du kan kissa i vet du"
Thea: " Jo! "
Hmmmm....



Morgonen blev det lite fika bakat här hemma eftersom Britt-Marie & Jan skulle komma på besök :)
De hade med lite julklappar & födelsedagspresenter, jättefina saker! Kul att träffa dom nu även om det bara blev en snabbis, blir så lång tid mellan gångerna vi ses!! :(

Därefter tog vi oss en tur till Mariestad, hälsade på min morbror med familj & fikade, det var typ släktträff eller nåt! :) Trevligt! Men Thea är sliten & hängig så hon vart sittandes i mitt knä precis som större delen av dagen..
Ingen aptit har hon heller så jag vet inte vad som är på tok.. Får se hur hon mår imorgon om det får bli något dagis eller om hon ska va hemma & hjälpa mamma med att plugga..

Nu ska jag mysa ner mig med P & kolla på några avsnitt av Lost innan det är läggdags!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är väl så man ska tänka. Får börja göra det! :)

Har alltid sett dig som en stark person som klarar av allt själv, så du är min inspiration! :)

Kramar

2011-01-14 @ 20:48:47
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0