Sjuk..igen & igen..

Är det nåt som kan sänka mitt humör i botten så är det när Thea blir sjuk..
Feber söndag-måndag, feberfri tisdag, idag fick hon gå till dagis & idag när hon kom hem är hon febrig igen?
Magen är trasslig på henne så hennes humör är i botten!
Det påverkar mig så mycket när hon ska va sjuk så ofta, visst barn kan vara sjuka ofta när dom är små utan att det ska va nåt farligt eller konsigt.. Men man blir ju ändå lite orolig att nåt ska va galet..
Trött & omotiverad, och manisk med örontermometern är jag också!
Jaja..

Idag har jag haft sista "innedagen" på skolan,
det har vart 3 roliga veckor.. Nu fortsätter studierna på hemmaplan tillsvidare..
Suttit på långa föreläsningar hela dagen så man är verkligen helt mör i huvudet..


Kommentarer
Postat av: Matilda o Tintin

Styrkekramar till dej gumman!! ♥

2010-09-23 @ 01:11:24
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Usch, det är inte kul! Hoppas hon blir bättre snart så hon kan vara på dagis och du kan plugga ostört :)

2010-09-23 @ 15:16:32
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0