Teckenspråk!

I måndags började vi med en ny kurs i utbildningen, nämligen somatik!
Väldigt intressant men måste säga att det är ganska så svåra ord oså.. Om en timme ska jag lämna Thea på dagis och försöka ge mig på en av tre fallbeskrivningar som snart ska vara inlämnade..

Blir inte länge på dagis idag för i eftermiddag kommer Maria & och min brorson Hugo hit på besök/fika!
Stri lite skit och låta barnen leka, därefter ska vi iväg på teckenspråkskurs!!
Jag har ju inte vart med dom första gångerna så dom lär veva bort mitt förstånd rätt snabbt där, men man måste
ju försöka :D

Idag blir en bra dag!! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen

Vad spännande med teckenspråk. .

2010-11-14 @ 13:01:06
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0