Thea-skrutt på bättringsvägen!

Thea har fortfarande ingen lust att äta eller dricka, så man får erbjuda henne hela tiden olika saker & vara glad för det lilla hon tar.. Hon är iallafall piggare i sättet även om hon fortfarande är blek & matt..
Magen har lugnat ner sig på henne så nu kan man nog kalla henne frisk, även om hon inte är helt återställd!

Angående mitt blonda hår, så har jag dämpat det blonda med lite mörkare slingor..
Blev väldigt bra måste jag säga, dom smälte in bra bland det andra så nu är jag nöjd med hårfärgen:)
Några har bett om bild & det dyker förmodligen upp såsmåningom när jag har ork.

Jag är så glad för min kusin Matildas skull!!
Hon blev igångsatt igår har äntligen fått sin lilla dotter, igår klockan 22.01 föddes hon!
Trotts att hon är född ca 3 veckor förtidigt så är hon hela 52 cm lång & vägde vid födseln 3790gram.
Fått ett par bilder på henne & hon är ju såå söt! :)
Hon heter Tintin

Nu ska jag gå & krypa ner bredvid min egna skapelse!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va bra att hon är på bättringsvägen!

Stort grattis till din kusin, fint namn hon/de valt :)

2010-03-21 @ 16:59:09
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

tack =)



se så senil man är glömde skriva ut de i bloggen haha. Han vägde 3220gram och 49 lång hattmått 33 =)

kramis

2010-03-22 @ 10:47:45
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0