Så blond som en blondin kan bli?

I all depp pga Theas envisa maginfluensa som plågar vår vardag något enormt just nu,
så tänkte jag unna mig själv en liten uppfräschning av mitt vintertråkiga hår.
Jag får ju sådär råttfärgat & trist hår på vintern:(
Lite slingor skulle göra susen såhär framåt vårkanten, brukar göra susen..
Så Liza var snäll nog att lägga lite tid & energi på mitt hår.
Och resultatet? Jätteblond.
Vet inte om jag trivs med att vara såhär ultrablond så måste nog ta en tur till affären imorron & hitta en lite mer dämpad ton att ha i dehär.. Eller vänjer man sig kanske?
Sover lite på den saken & hoppas på att Thea kan vakna upp frisk imorgon!!!

Kommentarer
Postat av: Liza

Äsch då sluta nu, det blev fint!

2010-03-17 @ 23:34:12
Postat av: Hanna4pihl

Hihi, visa bild! :D

2010-03-18 @ 17:41:09
URL: http://hannakorven.blogg.se/
Postat av: Angelika

ja släng ut en bild så får vi läsare avgöra =) hihi

2010-03-18 @ 22:56:21
URL: http://angelikasundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

en bild på blondie kanske? =)

2010-03-20 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0