Min lediga dag..

Idag har jag min enda lediga dag denna vecka,
men det går ingen större nöd på mig..jobbar inte så långa dagar! :)

Nyligen har vi vart på barnmottagningen för att kolla upp Theas mage,
fick inte mycke till hjälp utan bara att jag ska fortsätta med samma kost + öka dosen laktulos ytterligare tillsvidare..

Igår fick jag en glad nyhet :D
JAG FÅR TILLBAKA NÅGRA TUSENLAPPAR PÅ SKATTEN!
Hur underbart känns inte de då?! Har fått betalat de senaste 2 åren (småsummor men ändå)
Så nu känns de skönt att slippa det..
Nu äre dags att fixa lite middag här.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Gud va gött att du får tillbaka pengar! :) Jag tror jag åker på att betala, är jag rädd. Kan man få reda på det så här tidigt?

Du var fin i håret föresten! Jag glömde säga det förut :)

2010-03-24 @ 20:45:42
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0