Magsjuk+feber!

Inte jag, men min dotter.. Men risken är väl ganska stor att jag ligger snart också!
Klockan två inatt blev jag väckt av att Thea ropa/grina " Mamma,mamma, nej,nej,nej nej, mamma, mamma"
Så kommer jag in i rummet & det är spy överallt :( hela hon var insmetad ända in i öronen,håret, ALLT!
Bara att ställa henne i duschen hur lessen & skakis hon än var.
Tog över henne till min säng & la i "kisslakan" och handdukar så hon inte behövda söla ner min säng också,
själva spyandet avtog framåt morgonen & ersattes istället av 39.3 graders feber!
Lovely! Hon är helt matt, skakis & slö:( Fick börja morronen med att ringa min chef & dagis & meddela att vi inte kommer, kändes jättetråkigt att behöva göra det på min första arbetsdag! Men tyvärr är det inget att göra åt.
Nu ska jag gå & fylla på Theas flaska med lite proviva mango!



Kommentarer
Postat av: Sara

Usch...=( Hoppas lill tjejen blir bra snart, och att du slipper det! Kramis

2010-03-15 @ 23:19:18
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: Therese P

Nämen lilla stumpan, vad jobbigt! :( Hoppas hon blir bättre snart. Det blir väl lätt så när de börjar dagis kanske.. Ge henne en krya på sig kram ifrån oss! /Therese o Moa =)

2010-03-15 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0