Allt känns så braa!!

Jag bara fortsätter att njuta av min semester!
Igår tog vi oss en dag på stranden i revsand med Angelica, hade med oss lite fika & gott..
Thea hade superkul verkligen så fler såna dagar ska det bli!
Leka lite med hink & spade, bada massa, äta jordgubbar & bara busa! ♥



Idag har jag haft en tråkig hemmadag..
Det behövdes tvättas & donas lite, dom hade ändå visat regn osådär idag så jag såg ingen anledning till att dra iväg på några längre turer idag..bättre att greja hemma så hemmet står sig några dagar.
Imorgon får vi nämligen finbesök av min kusin Matilda & hennes drygt 3 månader gamla dotter Tintin:)

Förresten, en annan lite cool grej,
har ni sett en barnvagn som rymmer 6 barn? det har dom på Theas dagis :D
Dom andra barnen är också jättesöta, men jag målar över dom eftersom jag inte fått lov att outa dom på internet!







Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var riktigt mysigt ! Det får vi göra om :D Haha vilken häftig barnvagn, aldrig sett :p

2010-07-14 @ 09:47:48
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: Madelene

hej, min dotter Minna gör det inget om du visar, det är hon som sitter brevid =)

2010-07-14 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0