Bus i snön!

Idag har det ju bara varit ca 10 minusgrader så då fick man ju passa på att vistas lite utomhus..
Nördig som jag är så packa jag på mig termobrallor & allt dedär så jag skulle slippa frysa..
Fult men bra!

Thea gillade dock inte pulka alls.. inte i backen, inte när den stog på plan mark.. ingenting..
Bara slängde sig ur den hela tiden & ville inte alls..hon fick hänga på sin moster istället medan jag sysselsatte mig med att busa med Wilma & åka pulka själv:P
Men nu har vi försökt iallafall :) Vi får försöka igen nästa år när hon blivit lite större..



Wilma var även med & busade lite i snön, eller rättare sagt bet i mina vantar.... :P



Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Jag kör också termobrallor och mina snygga snowjoggings åker alltid på när det ska lekas eller vistas utomhus längre stunder :) Fult men så SKÖNT :)

2010-01-07 @ 21:21:15
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tycker inte alls att d är fult.. VA INTE SÅ JÄVLA FISFÖRNÄM!!! Hahaha!! Mössan är ju skitsnygg, tur att du hade så bra smakråd! blinkblink

2010-01-08 @ 18:40:43
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, om du tycker de är fult skulle du dö om du såg mej, jag har de typ jämt när jag är utomhus, orka sitta och vara iskall i flera timmar efteråt!!

2010-01-09 @ 16:33:53
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Morfar /Pappa

Du får testa med pulkan i en backe det tror fan att thea tröttnar på en platt gräsmatta hihi

2010-01-12 @ 13:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0