Öppna förskolan..

Idag har vi varit på öppna förskolan igen,
tycker inte Thea har så roligt där faktiskt utan hon mest ska hålla koll på
mig & va inte alls road.. Lite synd! Det är ju bra träning för henne att vara i grupper med jämnåriga
barn innan hon ska skolas in på dagis/dagmamma.. Om man nu får nån plats vill säga..
I dagsläget ser det jävligt mörkt ut, så förmodligen får jag nog ringa min chef till veckan
och skjuta upp allt.. Kan ju inte börja jobba innan jag har fått någon form av barnomsorg!
Kvällar/helger kanske man kan lösa men jag har ju inte ens barnomsorg dagtid så då äre ju lika illa..

Idag var jag & Thea med på bild i tidningen,
en artikel om just barnomsorgen i kristinehamn.
Var 4 andra familjer som har samma sitts som jag i nuläget!
Riktigt illa faktiskt...

Nog tjatat om denhär jävla barnomsorgen för jag förstår om det inte är så kul
för er att läsa om mina bekymmer:)

Idag får vi besök från örebro, min gravida kusin Matilda kommer & ska stanna tills söndag..
Jag gissar att hon blivit riktigt rund sen sist jag såg henne för då var hon ju bara i v.19 ^^

Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: TereseMammaTillSlema

Bilden i tidningen var riktigt fin :)

2010-02-05 @ 19:22:05
URL: http://terese87.blogspot.com
Postat av: lisa

Har du något bra tips på viktminskning?

2010-02-06 @ 14:59:59
Postat av: Madeleine

Kikar in och önskar trevlig lördagskväll!! Blir det melodifestivalen mån tro??

2010-02-06 @ 16:40:41
URL: http://muppsan.com
Postat av: Madeleine

Vilken trist start på festivlen.. såg knappt nåt utan flippade emellan!! :-o görs idag då??

2010-02-07 @ 18:23:50
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0