Fat shoe,fat shoe..

Idag har jag varit på jakt på dagisskor åt Thea,
hon måste ju ha ordentliga dojjer på dagis så hon inte fryser om fossingarna när dom
är utomhus.. Hur lätt var det tror ni?
Hon har ju iallafall fått mammas höga vrister, den saken är säker :)
Så man kan inte trä ner fötterna i vilka skor som hellst utan det måste gå att öppnu upp dom ordentligt
för att man ska få ner dom..

Och sen har dom ju reat ut vinterskor ett tag nu så utbudet var väl inte det bästa kanske,
men jag fick hjälp att mäta ut ett par skor som passade perfekt! Dom var lätta att ta på & av och satt bra
på foten.. Enda nackdelen är väl att det var orange på skon, oranga detaljer:(
Gillar inte orange.. Men jag köpte dom ändå, de får duga på dagis! Ett par KangaROOS.

På måndag börjar inskolningen!!


Kommentarer
Postat av: MichellesMamma och nummer 2 påväg<3

sånna har michelle med som övergångs skor :D snygga är dom

2010-02-26 @ 19:00:34
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: malin

Då måste du verkligen HATA orange de va ju gör lite ja tyckte de va skitsnygga.Allt bra annars?

2010-02-27 @ 08:55:13
Postat av: Jessica

tycker dom var skit snygga, men jag gillar ju ornage också :)



Tuvas skor är skit svåra att få på henne, hon har tjocka/breda fötter lika som mej, så varken vi eller dagispersonalen får ner fötterna riktigt i skorna, för hon står dessutom mycket på tå, svårt att få ner hälarna på henne..!!

2010-02-27 @ 14:16:30
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0