Dropp, dropp, dropp.....

I söndags fick jag syn på att det läckte vatten från mitt takfönster i vardagsrummet..
Så då fick det bli att torka noga & lägga papper, har funkat ganska okej, men igår när jag
gick upp så var det stora pölar & vatten som runnit ner i golvspringorna oså..
Antar att morgonsolen tinat lite extra vatten!
Fick ställa upp en hink där det droppa som mest & det funkade ju bra..
Ända tills jag gick upp imorse & får syn på att det börja runnit in vatten på ett NYTT ställa typ 3 dec bredvid hinken också, typiskt!! Bara till att torka pölar på nytt!!

Hyresvärden ska komma nu på förmiddagen så jag hoppas på att detta ska ordna sig nu..


Kommentarer
Postat av: Karin

Fy va jobbigt hoppas det blir lagat snart :)

2010-02-25 @ 07:52:14
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0