Kan nån hjälpa mig?

Min dator är helt åt helvete..
Så ni som överhuvud taget kan nåt om datorer kan väl försöka hjälpa mig? :)
Kan verkligen inte ett skit om datorer!
 
den är helt jävla seg & hänger sig vilket den aldrig gjort förut,
visst har internet vart seeegt men de är ju pga min uppkoppling, men datorn i sig är seg..
Kan inte gå in i startmenyn, titta på bilder eller liknande utan att de tar 5 minuter för mappen att komma upp tex.
detta beror inte på att datorn är full för jag har nyligen flyttat över allt till min extrerna hårdisk!
Är de så att datorn gjort sitt så man får köpa sig en ny?
Eller går de lämna in den och få problemet fixat??

Något tips!?

Kommentarer
Postat av: alexandra

Tim brukar vara bra på det mesta när det gäller datorer, kika med honom :D

2009-10-06 @ 11:11:18
Postat av: Maria, mamma till Lucas

Så var vår dator oxå... Sen kraschade den totalt!! Alla bilder borta. Fråga på Expert om dom kan hjälpa dig. Eller ring dit där du köpte den.

2009-10-06 @ 11:38:56
Postat av: Moster

Hej!

Alla som spelar MF får sega konstiga datorer....vet inte varför...

Kram

2009-10-06 @ 15:17:46
Postat av: Angelica

Pröva att om installera (formatera) den fast då försvinner kort och sånt så då måste du spara de på något annat så länge =)

2009-10-06 @ 16:15:22
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: lillasyster

men Elin, du vet ju att jag är bra på datorer?! :D

varför har du inte frågat mig? :O jag har ju inte bara råkat sätta din dator i nått konstigt vänteläge så du inte kunde använda den på 7 år eller så ;)

2009-10-06 @ 22:24:10
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: Kicki

Prova ladda ner "Advanced WindowsCare V2 Personal" de tar bort allt extra som är på datorn.

När du lägger grejer i papperskorgen och sen tömmer den så finns alltid en liten del av de du tagit bort kvar på datorn. Men de där programmet tar bort den delen också.. Så tar de självklart bort annan "skit" :)

2009-10-07 @ 09:42:29
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0