Härlig känsla!

I förmiddags åkte jag, frida, liza & Thea ut till CRK där dom hade öppet hus idag :)
Så Thea fick se lite djur & natur! Vi gick en tipspromenad där vi inte kunde några frågor utan bara chansade oss igenom, och Thea fick fiska lite fiskdamm (med assistans från mamma såklart)..
Frida hade med sig en fikakorg så vi satt ute i solen och fika också innan vi åkte hem...MYSIGT!

Nu är jag hemma, Thea åt lunch och somna på 2 sec..
Medans jag väntar på att min mat i ugnen ska bli klar så pysslar jag lite med datorn.
Virusprogram osv, som jag egentligen inte kan nåt om så dehär kan ju sluta lite hursomhellst!

Färdigtjatat för idag! Ha de..

Kommentarer
Postat av: Linda

Maj gaaad så jäkla aktiv alltså. HAHAHAHA! Så stolt så! :)



Mjo jag skulle också vara stolt över henne om jag var du. Himla fin flicka har du! :)

2009-10-18 @ 15:58:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Madde

Förresten jag tänkte på det har hon fått tänder ännu?

William har tre och fler är på gång och nu vill inte han heller äta ordentligt och sånt och är uttråkad hela tiden.

Kram.

2009-10-18 @ 18:01:03
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Madde

Oki, ja men då kanske det är tänder som spökar också? :)



Hm om det är din syster då, men fortfarande att HON valt att inte ha någon kontakt alls samt sagt en väldigt väldigt massa otrevliga saker.

Tycker du då fortfarande inte att man sak ge en present?

Kram.

2009-10-19 @ 15:45:01
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Madde

Tack jag behövde faktiskt höra det där. :)

För det första jag kände var att nej nej jag tänker inte vara med på någon present men sen fick jag nästan lite skuldkänslor.

Så det här var precis vad jag behövde tusen tack :D

Jag håller ju med dig fullt ut, varför ska jag ge något till henne när hon med största sannolikheten inte kommer att ge mig något? Och hon bryr sig inte ens om att fråga hur det är med William, så då känns det som att hon verkligen inte vill ha något alls med oss att göra.

Kramar.

2009-10-19 @ 19:56:51
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0