Inte bakis??

Jag är inge bakis alls idag, däremot väldigt trött & fundersam..
Men en hel del har jag fått gjort!

* Började morgonen med ett långt bad.
* Åkte till Karlskoga för att hämta Thea hos sin farmor & farfar
* Hem för att ta tag i mitt hem!
* Diskat, dammsugit, skurat toan, tvättat, bytt sängkläder, dammat!
* Blivit bjuden på middag hos min granne Karin, hur gott som hellst, tack :)

Kan säga att jag är nöjd med att fått detta gjort dagen efter fest,
med tanke på hur jag brukar ligga klistrad i sängen & soffan all day long annars dagen efter alkoholintag...
Hade iofs ett par punkter till jag skulle utfört idag: Handla & städa trappuppgången!
Men det har inte funnits tid eller möjlighet till de, Thea har nämligen vart trött & sur från de att jag hämtade henne.. får bli imorron eller nåt..

Imorgon bitti ska jag klippa & färga mitt hår hos Sara.
Vet inte exakt hur än, men nåt ska göras..
Eftersom jag har såna "tossar" som står rakt upp i huvudet så kan jag inte spara ut håret riktigt än förän dom växt ut ordentligt.. Håret rasar ju fortfarande delvis så detta jävla håravfall kommer väl sluta med en snaggning!!

Bjuder på en bild jag snodde i Angelicas blogg från starten på kvällen; tjejmiddag hos Frida!
Måste vara en monsteblixt på den kamran eftersom vår hudfärg är i klass med en polacks...
Ange & Kira saknas på fotot men,Tack alla igår för en trevlig kväll..


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Varsegod, det var så lite så :)

2009-11-23 @ 13:27:11
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja vi är väldigt vita och då är ändå bilden lite redigerad :p haha

2009-11-23 @ 20:54:39
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: tilda

men vafan! jag gillar ju dina tossar på huvet :/

dom gav mig ett skratt varje gång jag såg dig :)

HAHAHA nej jag skoja systeryster! <3

2009-11-23 @ 23:36:12
URL: http://tfossmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0