Biverkningar+krypa!

Usch vad rutten jag är efter vaccinationen..
jag har haft värk i hela kroppen+feber, detta har orsakat att jag inte kunnat sova nånting alls..
Som tur var så var min mamma ledig så hon kunde låna Thea några timmar idag så jag kunde ligga i sängen iaf, även om jag inte kunde somna så kunde jag inte göra annat än att ligga där & tycka synd om mig själv..

Med hjälp av lite ipren känner jag mig nu lite mer avslappnad i kroppen, så funderar på att gå & lägga mig med Thea en liten stund och försöka slumra lite!!

Hon lärde sig krypa ordentligt igår! Så nu äre full fart på busan!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Stackars lilla Elin! :-( Va ju hemma i helgen och där har dom oxå haft feber mm mm efter vaccinsprutan.. Men det går över om ett par dagar.. Man får tänka positivt ju! :-D



Va mysigt att Thea kryper nu.. :-) Detta innebär att vi får låsa in allt ömtåligt när ni kmr hit.. haha!! :-) D fattas ju bara att hon ställer sig upp mot allt och ska nå saker.. Men det får vi ordna.. :-D

2009-11-10 @ 17:18:10
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Åh, va kul att hon kryper! då är det full rulle nu då :)

2009-11-10 @ 19:57:58
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tuva kryper också för fullt nu :)



där är en till sak som är olika från län till län, vi är inte på några månadskontroller. 10-månaders, 8-månaders, aldrig. Tuva blir ju 10 månader den 25, vi har aldrig varit på en kontroll, bara fått sprutor och dom har alderig kollat vad hon kan osv.

2009-11-10 @ 22:29:55
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0