Sova tidigt...

Igår slog jag iallafall rekord i att somna tidigt, då jag vanligvis har problem med att somna så är jag faktiskt nöjd!
Somnade innan klockan 20? Lyckligtvis var Thea också trött och somnade samtidigt.. Skönt att vara utvilad & pigg idag!

Idag ska vi luncha med Emelie & Noah.. Ska bli kul att ses & stri lite om allt!
Därefter ska jag & mamma över till karlskoga, vi ska till Saxin & kolla korten om dendär kartan finns klar nu.. Vill ju få iväg tack kort så snart som möjligt, fasen över en månad sen dopet var nu :S

Ska slita med na & handla på willan också när vi ändå är där! :D
Thea åker lite sulky:


Kommentarer
Postat av: Moster

Ja det ska bli kul att få se dopkorten :)

Ja hon e att en liten goding, alltid glad!

Ses i morgon.

Kram

2009-05-26 @ 20:01:48
Postat av: Karin

Hej! Fin bild på Thea :) Du, är det nått babysim på torsdag? Kram

2009-05-26 @ 20:31:54
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: ello

Aaww vad söt unge! XD

2009-05-27 @ 18:22:40
URL: http://eliiinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0