Slarv-apa!

Jag har ägnat kvällen åt att plocka lite här hemma, har nämligen blivit helt slarvig på sista tiden & bara öser saker lite varstans och tänker att "jag tar de sen" vilket resulterat i kaos! Men nu har jag fått lite bättre koll tror jag..

När jag grejar här hemma så funderar jag så på dehär med boende?
Jag måste ta tag i lite saker, prata med min hyresvärd osv.. Jag funderar på att flytta ner i en trea en våning under mig som han håller på att bygga nu..nämnde de för honom men har inte hört nåt mer så vet inte om jag får?
Har även blivit lovad nytt golv till mitt sovrum, men känns inte värt att lägga ner tid & energi på denna lägenhet om jag inta ska ha kvar den så värst länge? Jag gillar ju min lägenhet väldigt mycke, den är stor & mysig.. Men den är på tredje våningen........ Sen går mina tankar åt att ett boende i Karlskoga skulle sitta fint eftersom jag har mitt arbete där, frågan är bara när isåfall & var, köpa eller hyra...ja ni vet!.. Håller koll på alltmöjligt nu känner jag.. Tror att jag måste försöka reda ut hur jag vill ha saker och ting!!

Nu måste jag försöka sova lite, för kl.09 väntas besök från min kusin "Killa" som ska övernatta hos mig..
Ser verkligen fram emot de, en heldag & en kväll på soffan med massa skitprat & mys :)
Nej, nu ska jag dra mig till sängen, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Tredje våningen är jobbigt att bo på ;/ den bor vi på, och här vägrar jag bo när bebis kommer :P hoppas på en trea längst ner vi också!

2009-05-06 @ 12:08:47
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0