Puréeeeeeee



Vi har iallafall världens underbaraste dotter tillsammans Adam & jag!
*stolt mamma*

Adam sov här tills idag, jag hade nämligen klipptid imorse.. Så då fick han stanna hemma & ta hand om Thea :D
Hade ju kunnat haft med Thea men kände att de blev lättast att hon var hemma! Blev nöjd med min frill iallafall! 

Därefter tog vi oss en family-tur till Ikea i karlstad, käka lite mat & handlade matstol & lite andra nödvändiga prylar!
Nu när vi kommit hem & plockat ordning på allt ville jag att Thea skulle inviga sin stol & smaka på potatis/majspuré..
Tyckte fasen synd om henne, hon tyckte de var SÅ ÄCKLIGT att hela hon skakade av kväljningar..
Läste att man gärna ska försöka med samma smak igen ett par dagar? Stackars bebis säger jag bara!
Lukta ju tillochmed prutt om maten så förstår att hon inte vill äta de.. :S
Kan man tvinga?! Man tvingar ju inget stort barn att äta mat som dom inte gillar? Hon har ju iallafall smakat ;)

För stunden leker jag duktig & har potatis & morot kokandes på spisen, ska nämligen göra puré av de sen & frysa in..

 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Ja hon är grymt söt! Henne får Ni passa när hon blir stor!Kramiz

2009-05-04 @ 23:23:50
Postat av: sofie

prova slottspure=) Alices favvo=)

2009-05-05 @ 08:21:09
Postat av: mormor

Hej Elin O lille Thea

vilken vacker bild ) men hon e att otroligt vackert barn.

Syn bara att du glomde att komma med bilder att visa gammalgammalgammal mormor hon e stolt over att ha 5 generationer. svort att skriva her i Edinburgh saknas bokstaver ) nu ska jag helsa p[ min mamma puss o kram po er boda tvo )

2009-05-05 @ 11:25:59
Postat av: jeanette

grattis grattis till tjejen :-)

2009-05-05 @ 12:53:53
URL: http://nately.blogg.se/
Postat av: Lisa/Faster

gud vilken fin bild =)

2009-05-05 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0