Körv i brö..

Idag har jag & lisa sålt körv i brö..
Stog nämligen i kiosken på KB´s hemma-match i hopp om att man skulle få spana på ett par snygga fotbolls killar..
Men sanningen är nog den att de fanns fler snygga tjejer än killar på plats.. Haha, vi hade kul ändå..

Fick däremot dagens uppmärksamhet när jag nu kom hem och kliver ur bilen med Thea, då ett gäng "inte-min-typ-av folk" står och tisslar & tasslar och glor på mig för att sedan ropa: "MILF!!" Och ler allt dom kan... uuuuh, pinsamma!!
Dom hade väl kul iallafall, roligt att man kan roa nån bara genom att visa sig, och att få bekräftelse på att
om jag nån gång når gränsen desperat så vet jag iallafall att jag duger som ett turk-fnask!
Haha...

Nejdå nu ska jag inte va sån!

Idag har Thea vart med sin pappa på fotboll, och de hade gått bra! :) Roligt för henne att göra nåt utan mig också..
Saknade henne men, jag måste väl dela med mig av de goda!

Tidig kväll för oss idag,
Ciao!

Kommentarer
Postat av: mormor

Trevligt att du hade lite roligt igår hjärta, skadar inte att komma ut en stund utan lille guldklimpen =). de idioter borde du ha anmält. själva är de snabba att anmälla andra för diskriminering.'

behöver du ledig en kväll så finns jag o kan sitta hemma hos er med Thea :=) kram älsklingar

2009-05-17 @ 12:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0