Hemma igen! :D

Nu har vi kommit hem igen 5 dagar på landet..
Har vart skönt att komma bort lite faktiskt, men lika skönt att komma hem igen till sitt & plocka ordning..

Lite uppdatering, Theas smakportioner är inget jag ger mig in för till 100 riktigt än, hon äter en smakportion gröt varje morron! Och hon är SÅ söt med gröt runt hela munnen när hon sitter & smaskar..går bättre nu än första dagen iallafall:P
Men jag har köpt hem en stavmixer & morötter så ska väl ta tag i & göra smakportioner av morotspuré någon dag & frysa in i isformar..

Idag har jag även ringt & bokat klipp-tid!
Så imorron kl.11:15 ska jag infinna mig på saras salong för ett klipp! Min hår är slitet så de måste fräschas på & skötas nu, har nämligen tänkt stå ut med min naturliga hårfärg också och låta de vila från färg åtminstone över sommaren eller iaf tills jag slutat amma..
Alla år av blekade slingor osv gör inte håret gott om man säger så! :D
Får se om Thea följer med dit eller om nån ska få låna Thea under tiden jag klipper mig?

Nu ska jag hem till mammsen/mormor och feta i mig lite tacos!

Kommentarer
Postat av: Moster

Trevligt att ha er på hemmaplan igen... ses snart..

Kram på er

2009-05-03 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0