Fotografering!

började dagen med att promenera med Karin & Liam, hade med mig Wilma & hon va inte den roligaste att gå med idag, bara drog i kopplet...lagom kul när man går med vagn!

Sen blev de att åka över till Karlskoga för fotografering på Saxin!
Jag, faster Lisa & Adam.. Tror & hoppas korten blev bra, verkligen bra fotograf & Thea tyckte att han var rolig!
Var i första hand dopfoton som skulle tas så vi kan få iväg våra tack kort, men tog även andra kort nu när vi ändå var där:)

Därefter åkte vi till T:as farmor&farfar, hennes farfar hade överraskat med att köpt en babygunga som han monterat upp på deras altan! Hon verka gilla gungan! :)

Jag är helt trött & sleten så idag ska jag försöka lägga mig tidigt faktiskt....
Imorron står korvförsäljning & fotboll på schemat för min & Theas del, hon ska vara med sin pappa som maskot..
Haha! Hoppas på bra väder bara..

Ha en trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Va gulligt av dom! Hoppas att Thea gillade gungan!! Kramiz

2009-05-16 @ 00:06:45
Postat av: Lisa B

korten kommer bli så fina :) vi får nog ringa in Tord när hon är jätte ledsen nästa gång och vi inte vet varför hon är ledsen ;). idag blir de körvförsäljning för vår del hahha ;D

2009-05-16 @ 10:31:50
Postat av: Matilda

Ska hon va utklädd??? Hehe.. eller kör hon naturell?? Hihi... du har fått tag på simbilderna ser ja... va skumt att d gick ändå.. Men men.. Bra!! Klem!

2009-05-16 @ 14:12:04
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Eller d kortet va nog inte från min kamera när ja väl tänker efter... Hoppas körven smakar!! ;-P

2009-05-16 @ 14:13:37
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0