Dykt!

Dagens babysim blev dyka för hela slanten!
Thea dök ju planerat, medans jag planade på botten bara för att mina ben inte följde med?! :D
Folk garvade åt mig, vetta fasen vad som hände alltså.. Men på nåt sätt lyckades jag hålla Thea ovanför ytan medans jag själv låg under ytan & kräla allt jag hade för att ta mig upp, och Adam hann fånga henne innan hon skönk.. Kan ju tillägga att detta hände i barnbassängen som är kanske 1 m djup ;)
Bilder kommer........

Lite typiskt mig att lyckas med sånadär pinsamheter bland folk!!
Men de bjur jag på......

Well well, tack Matilda för 2 fullspäckade dagar! Massa fläng hit & dit och pyssel och organisation i mitt hem och förråd, det är vad dagarna bestått av! Alla stunder har inte vart glada & roliga,men nu i slutändan är jag nöjd!!

Nu blire serier & litte snask framför TVN! :D


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Hahaha..... Tur att jag inte var med för jag hade väl skrattat ihjäl mig!! Tur att Adam var med och fiskade upp Guldklimpen!! Kramiz till er bägge

2009-05-07 @ 23:49:54
Postat av: Moster

Ha ha jag kan se dig framför mig.. Det är väl tur att Thea sköter sig för bägge!!;)

2009-05-08 @ 09:44:17
Postat av: Melinda

Hahaha, du är för rolig du :D

2009-05-08 @ 12:42:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gumman.... Underbara dagar!!! Du vet att ja mer än gärna kmr tbax o tar en sväng till Ikea o grejjar lite och så... :-) Är ju i Jkpg hos familjen nu så kan tyvärr inte skicka nåra undervattensbilder nu.. Men ja har iaf haft jättemysigt och ja längtar tbax!! Visst sa ja att ja ville bo m er??? blinkblink Kram!!!

2009-05-08 @ 22:04:31
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0