21 maj.

Jajamen, idag satte jag fart direkt på morron & satte igång med att baka en kladdkaka, skulle nämligen till moster efter tio för att vara barnvakt och skulle få besök klockan 14, så ville ha något klart att bjuda på när jag kom hem! :)
Gick iallafall bra att vara barnvakt åt gossarna, dom var så snälla så!

Vid 14 kom T:as farmor,faster & farbror hit för att fika:) Jag fick en gullig rosa topp i födelsedagspressent..
Thea fick såklart också grejer, hon blir bortskämd min lilla dam!! Hon fick en filt, en skallra, en body & en tandborste:D Så sött så..

Imorron ska jag JOBBA! :D
14.00 - 20.30.. Thea ska vara med sin pappa, och hos sin farmor!
Är inge orolig, vet att de kommer gå jättebra trotts att de är många timmar..
Ska bli kul att komma tillbaka till jobbet, träffa arbetskamraterna & få aktivera sig litegrann..


Bajs bajs!


Kommentarer
Postat av: Linda Bodini/ Faster

Hej Elin!!!

Grattis i efterskott!!!!

Ursäkta att jag inte hört av mej på så länge, har varit lite mycke ett tag här.

Har kollat bilderna på Lilla sötisen här på sidan, hon börjar verkligen bli stor nu ;-)



Jag hör av mej nån dag. Kram på er båda.

2009-05-21 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0