Massage+bad.

Idag på morron försökte jag lära Thea ta flaska, hon gillade inte de alls.. Spottade ut så hela hon och jag vart nerblötad med bröstmjölk..hon ska lära sig så imorron äre dags för ett nytt försök.. :)
Inte så bråttom att lära sig iofs men bra om hon kan..

Därefter blev de babymassage, idag var de mage,bröstkorg+armar! Gick bra ända tills sista armen, då tröttnade Thea & vart trött och grinig.. men de gick över ganska snabbt som tur va..
Så tog vi oss en fika på Paus med morbror Emil:)

Nu är vi hos mamma/mormor, Thea har fått badat badkar här..
Mamma/mormor hade handlat ett par pyjamaser & en söt dress till lill-skruttan.. Hon behövde verkligen pyjamaser så de va toppen!!

Idag har min storebror och hans tjej vart på ultraljud i Karlstad! :D
Jag har väntat ivrigt sen imorse för att höra hur de gick :) så nu är de gjort,  den 22 augusti är det beräknat att Thea ska få en liten kusin!! Jag ska bli faster!! KUL!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tyvär e alla barn olika=) menade inte som de lät men de fatta du säkert=)

2009-03-19 @ 19:27:42
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

vad roligt att din bror ska få barn med! :)) mitt bf var den 22 först (om jag minns rätt), men 25 vid UL :D

2009-03-19 @ 20:43:30
URL: http://louisekumlin.blogg.se/
Postat av: Liam´s Mamma och bebis i magen

Kul att du ska bli faster.

Va fin din blogg blivit! Massor med kramar!

2009-03-22 @ 00:20:45
URL: http://www.metrobloggen.se/ThereseSundin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0