Vädret?!

Jaha, solen sken & de var 22 grader varmt, så jag beslöt att både jag & Thea skulle ha leggings & tunika idag, lite somriga, tänkte även ta en promenad i skärgården.. MEN vad händer innan vi ens hunnit utanför dörrn?!
Jo de börjar regna, såklart..

Thea sover lite middag nu,
Vilket hon behöver med tanke på att hon vägra sova inatt.. Låg & fejk-grina hela tiden och när jag går & ska ge henne nappen så flinar hon åt mig allt vad hon orkar?! BUS-UNGE DÄR!

När hon vaknat ska vi göra oss klara för att åka över till karlskoga,
ska hälsa på T:as farmor&farfar och Thea ska umgås med sin pappa också nu när han kommit hem igen! :)
Thea säger mamamapapapa osådär så vill att hon ska visa upp vad hon kan! :)

För övrigt känns de som om jag har en klump i magen & känner att jag är sådär lagomt förvirrad gällande
precis all just nu :S

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skumt väder!! Hoppas d inte kmr hit!!! Grrr!! Ja förstår att du är förvirrad gumman, men d ordnar sig vettu!! Ja kmr inte över till krhamn nått.. måste bara vara känner ja, ja flyttar till kristian o rebeccas lght idag, dom är borta en vecka.. så får vi se sen.. Ta hand om dej!! Sorry att ja va så låg sist vi prata.. :-( Puss&Kram!

2009-06-21 @ 13:13:20
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: ture

tar gärna och hjälper dig med den där klumpen i magen om du bara låter mig...

2009-06-22 @ 00:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0