Sista kvällen med Frida..

För imorron drar hon tillbaks till france igen, tyvärr..
Men kvällen har varit hur underbar som hellst, lillasyster var barnvakt åt Thea..
Frida hämta upp mig i den lilla bilen & vi drog till karlstad på bio bara hon & jag!
Vi såg filmen Baksmällan, den var verkligen så jävla rolig, vi satt & garva hela tiden=)

Denna biokväll var liksom en födelsedagspresent från henne till mig!
Tack så mycket gumman..
Men de roligaste med kvällen var nästan att jag fick köra hem,
har alltid kännt mig så tuff när jag åkt med Frida i dendär bilen!
Men nu fick JAG köra den.. STOLT!
Bilen jag pratar om är ingen family-car, utan en Mazda MX-5.
Liten och väldigt rolig att köra:)



Nu ska jag snart bädda ner mig i soffan & kolla på några serier(serienörd).
Måste nämligen hålla mig vaken tills min vän är klar med sin dejt :D
Hon ska ringa mig på vägen hem & jag är sjukt nyfiken på hur detta ska gå..
De är ju han jag skrev om för ett tag sen som vi bad om en live-show från om ni minns?

För övrigt så har jag en kväll utan Tuppen Ture..
Lite trist, men vi ses ju imorron igen som tur är!!
Vet att de finns några som är nyfikna på vem han är, men snart vet ni nog vem han är eftersom han vart inne & smyg-kommenterar en ledtråd här..
Så nu vet ni ju att han har en son, och att han är karlskoging..
Gissa vem?! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Vettu om att det finns Killar utanför "fiskmåslandet"??? Hahaha kram

2009-06-15 @ 23:41:11
Postat av: lillasyster/moster

jagvet vad han heter, nanana ;)

2009-06-15 @ 23:59:47
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: karlskoga...

det är tur det finns killar från "fiskmåslandet" som är helt ok som jag, då ligger man steget före lusasken...;) hehe

2009-06-16 @ 16:52:46
Postat av: Pappa

NU får ni ge er jag blir ju nyfiken

2009-06-17 @ 06:30:56
Postat av: Anonym

min gissning är Sebastian alias sebbe

2009-06-18 @ 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0