Glidare!

Helgen vart lyckad faktiskt, utgång för första gången sen jag blev mamma!
Visst att jag va full & härjig med allt som fanns men vafan, de bjur jag på!

Igår åkte jag, Thea & lilsis ut på landet för att övernatta..
Har precis kommit därifrån & är sådär lagom sleten..
När jag var där idag så ringde dom från folktandvården och bokade in tid där åt THEA på torsdag??
Hon har ju inte ens fått nån tand ännu.. och inte heller tror jag de är lätt att kolla in i den munnen :D

Mitt hem ser ut som skit, bäst att släcka lampan så man slipper störa sig på de..
Sova, sen ta tag i de imorn? Aa..
Nattinatt..

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Kul att va ute i helgen :) Jag är också så sugen! Har de redan ringt för tandläkartid?! Det lät ju konstigt. Har du hört nått från Göran om elen/elabonnemang föresten? Kram!

2009-06-09 @ 11:26:47
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0