Döpp i Vänern!

Har såklart stekt idag också! :)
Tog med mig Thea imorse och åkte upp till mormors lilla stuga,
börjar bli hyffsat brown nu iaf:P

Därefter lämnade jag Thea hemma hos hennes mormor så att jag & Liza kunde bada..
Tog premiärdoppet i sjön, bättre sent än aldrig :)
Hade förväntat mig att Vänern skulle vara jäkligt kall med tanke på dess storlek, men de var riktigt behaglig temperatur!

Blir hemma-chill nu! Fasen vart ute all day long, solat, badat, promenerat..
Ha en trevlig kväll!

Och tack för alla kommentarer på föregående inlägg! :D


Kommentarer
Postat av: Stefan

Börjar bli hyfsat brown? Bildbevis!

2009-06-25 @ 21:56:39
URL: http://the.crazyhor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0