Barnledig filmnörd..

Igår lånade jag ut Thea:)
Ägnade min "barnlediga" tid åt att äta mat, och se på The Proposal på bion i karlstad!
Var riktigt mycke folk, helt sjukt! Kom hem rätt sent, kolla på lite mer film & sen fick de bli natten..
Kände mig så himla ledig, helt utan ansvar & helt utan tid att passa..precis som om jag vore 18 år på nytt:D
Jag har iallafall kommit på att jag har världens bästa familj, och världens bästa vänner som ställer upp så att jag kan göra sånahär saker! TACK ♥

Behövde de, för nuförtiden har lilla Thea kommit på att hon inte vill sova på nätterna nämligen, hon har liksom sovit hela nätterna från de att hon var 2 veckor, så börjar hon nu med att se ut såhär när de är nattetid:



Alltså inte SÅ trött...mest bara tutt-sjuk...
Tror hon satt lite i system att hon får amma på natten, eftersom på dagen äter hon mest annan mat, gröt, puré, välling osv...

Idag har jag besök av Killa, Gabriel & Adam.. :)
Adam & Thea sover lite middag & vi andra sitter och kollar på Baksmällan som jag redan sett, men den är ju såå bra :D
Jag har även lämnat in min mobil, SonyEricsson W890i eller vad den nu heter, som var SKROT..
Så nu fick jag ett samtal att jag får en ny =D Gött att äntligen få en mobil som man kan ringa & sms:a med utan att den hänger sig hela tiden eller att de står "SIM-inaktivt" så fort jag ska göra nåt..

Kommentarer
Postat av: Melinda

Haha, så lillsessan vill inte sova på nätterna längre ;)



Guldvärt med egen tid!

2009-07-21 @ 14:03:54
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Ja en fungerande mobil är ju alltid bra att ha! ;D Hehe.. Kram

2009-07-21 @ 16:20:43
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Louise

Hmmm. jag har också en SE W890i, som varit på lagning 2ggr innan jag fick en ny telefon i januari. Den hade samma bekymmer, "SIM inaktivt" och hängde sig när jag skrev sms..... Verkar vara en vanlig åkomma för den modellen......

Den nya fungerar tillfredställande.......

2009-07-21 @ 18:15:10
Postat av: Pernillamariaa

Åh va söt hon är=)

Hoppas allt e bra med er.

Kramar

2009-07-21 @ 18:17:30
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hoppas guldkornet sov bättre inatt?? Vi kom hem från bjbg 23.30 igår.. haha.. adam höll vi vaken hela vägen hem.. Bra gjort!! Nu ska vi åka o kolla på ödlebäbisar!! :-D A&G hälsar!! Puss o kram!

2009-07-22 @ 16:11:02
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Moster

Du e inte så tokig du heller ;)

Kram

2009-07-22 @ 22:59:40
Postat av: Hanna ♥ Noah & Davids mamma ♥

Tråkigt att hon vill vända på dygnet.. David är på god väg att göra det oxå men jag ger mig inte! HAN SKA SOVA :p Han får skrika hur mkt han vill.. men upp kommer han inte! Hoppas allt är bra med dig/er?



Kraaam!!

2009-07-27 @ 21:36:35
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0