Jag kunde inte bry mig mindre!

Fjantigt tjaffs & massa gnäll..
Nej tack, jag klarar mig bra ändå! ;)

Idag ska Thea få en sängmobil ovanför sin säng om moster hittar någon bra i karlstad!
Ska bli intressant & se vad lill-skrutta tycker om att ha en sån.. Rebecca berättade att hon inte kunde ha sån till Malte för att han vägra sova när han hade nåt ovanför sängen att kika på..
Så hoppas jag inte de blir för Thea!

Nu äre snart helg igen, ska bli skönt..
Imorron: Fredag..då ska jag & Thea iväg på 20-års fest i Karlskoga..
Drar dit vid halv 7 så vi hinner vara där en stund innan det spårar ur med total fylla, för då ska inte vi vara kvar! :)
Jessica & Madde ska ju såklart firas!! :D
Så nu slipper NÅN handla ut från systemet åt dom *hooooost* ;P

Här kommer lite bilder från världens underbaraste Thea när hon badar! :D
Hon fick lite röda ögon & drägglar lite men vad gör de? :P






Kommentarer
Postat av: Flisan

Såå himla söt... :)

2009-02-26 @ 14:42:29
Postat av: mormor

Hej Elin o lille Tea :=) sååå vacker hon är en riktigt skönhet och en liten ängel =) det är såå roligt att vara gammal mormor till en sån underbar tös.

Din blogg är din blogg o du har rätt att ventilera dina känslor.

Är mycket stolt över dig att du har lagt det otrevlig bakom dig och ser till att Thea träffar sin farfar o farmor, även har ett bra kontakt med A. är mycket glad över att A... har mognat o kommit till insikt att det är inte fel att vara pappa=) tror ni klara detta galant bara ni gör som ni två anser som bäst för Thea, Ni är sååå fin alla tre

kram kram sov gott =)

2009-02-26 @ 19:40:43
Postat av: Hanna

2009-02-26 @ 21:28:47
Postat av: jessica

HAHA, ja döör.. nej nu behöver du inte köpa ut mer elin, känns bra.. för både dig och mig antar jag ;) HAHA!

ses imorgon :) längtar edter dig och världens sötaste baby!

2009-02-26 @ 22:55:29
Postat av: mamma/mormor

Hon är ju bara så himla söt!! Hoppas att moster hittade en sängmobil till Thea och att hon är nöjd med den i såfall! Kram

2009-02-27 @ 00:17:34
Postat av: Rebecca

Haha.. De flesta bebisar somnar väl till slut men malte är ju bara hysteriskt nyfiken.. =) Hittade hon någon fin?

2009-02-27 @ 09:52:14
URL: http://luckybec.blogspot.se
Postat av: Anonym

hi. så underbart söt*

2009-02-27 @ 19:36:53
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: lillasyster/moster

Hon är ju bara för söt, lilla prinsessan <3

2009-02-27 @ 23:42:00
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: Hanna

hihi va söt :) När fick du henne? :)

2009-03-03 @ 21:04:53
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0