SM-GULD!

Har idag vart uppe hos Sahlin och kollat på hockeyn:D
Riktigt kul att Jörgen Jönsson fick ett sånt bra avslut på sin carriär!

Annars då? Jo idag har prästen varit här för att planera Theas dop!
Pappa A var såklart också med.. Blir rätt enkelt & traditionellt! Problemet är bara valet med dessa gudföräldrar..
Men jag tror inte att jag kallar de problem, jag vet att de hinner lösas innan de är dags och det är huvudsaken! :)
Jag har iallafall valt min storebror som gudfar, jag & pappa A väljer såklart en vardera..
Svårt att välja ett av mina älskade syskon eftersom jag vet att alla mina hellst vill vara, men jag får väl se till att skaffa fler bebisar framöver,  DOCK SKA JAG INTE SKAFFA LIKA MÅNGA BARN SOM SYSKON DÅ MITT SYSKONANTAL ÄR 5!!
Jag menar, dom ska ju inte bara "göras"................................. ;)

Nä, se filmen Twilight, Dricka påskmust & trycka ett par muffins innan läggdags..
Ha de! :)


Kommentarer
Postat av: Stefan

I vilken kyrka ska Thea döpas? Jag skulle gärna åka dit innan dopet och reka lite så att bilderna blir bra.

2009-04-09 @ 07:33:39
URL: http://the.crazyhor.se
Postat av: Louise

Har du och A enats om namnen? Lika svårt som gudföräldrar-valet för en del...

2009-04-09 @ 09:29:42
URL: http://straightfrommyheart.blogg.se/
Postat av: jessica

ÅÅ va mysigt, vem är på bodinis sida då? lisa eller? :)

du, den filmen är uuunderbar!! hoppas du också tyckte de! :) kram

2009-04-09 @ 13:14:23
Postat av: Joiie

Twilight är såå bra!! Jag har redan sett den två ggr : )

2009-04-09 @ 18:54:07
URL: http://joiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0