Vintertiden är tillbaks!

Och lika förvirrad är jag VARJE gång man ställer om klockan..
Att man aldrig lär sig.. :P

Igår följde jag med MoeJoe på fest, de va ganska många nya ansikten på plats men bara trevligt folk..
Att jag va tjockisen som fick 1000 frågor om magen gjorde ingenting.. :D
Tillslut blev de ett besök på Wickan, de är lönehelg & de va i stort sett dött där inne.. Tur att man inte va där så länge :D
På plats va de några "omslagsbrudar" som traska runt i trosor, klackskor & kort linne.. yeah, sålänge dom stog på scene va de ganska lugnt för då brydde man sig inte, men när dom stog/kröp & ålade sig på bordet samtidigt som dom hällde vatten på varandra vart de nog aningen för mycke enligt min åsikt.. :P  Helvete vad pinsamma!!
Dom kom fram till mig i en av sina pauser och bad att få ta kort på min mage & stog och klappa på den? ajja..skumma tjejer måste jag ändå säga!!

En utlänning kommer fram(just typiskt wickan tänker alla som läser, jaa jag håller med) :
Han:" Får jag lov?"
Jag: " Näää" tar ett steg bakåt för han va sliskig..
Han: " Ända sen jag såg dig kliva in här ikväll har jag tänkt att henne ska jag ha en dans med"
Jag: *ignorerar*
Han: " De är för att jag är svartskalle eller hur? de är för att du hatar såna som kommer från annat land!"
WHAT!? Vad är problemet med att bara ta ett nej, vända på klacken och gå..?

Kommentarer
Postat av: jessica

hahah, så jäääävla WICKAN!

blattar, lite folk och äckliga tjejer som horar sig på baren!

fyfan, men.. så säger alltid utlänningar, "det är bara för jag är svartskalle" asså, kan dem inte bara ta ett nej, som alla andra...

2008-10-26 @ 13:01:49
Postat av: jessica

hahah, så jäääävla WICKAN!

blattar, lite folk och äckliga tjejer som horar sig på baren!

fyfan, men.. så säger alltid utlänningar, "det är bara för jag är svartskalle" asså, kan dem inte bara ta ett nej, som alla andra...

2008-10-26 @ 13:02:09
Postat av: mor

I deras land är DE uppfostrade till att TRO att DE är GUDS gåva till KVINNAN!!

2008-10-26 @ 23:56:11
Postat av: Sara

hahahaha ja alltid ska de säga så när man säger nej.. ingefär som att man typ ska "näh men så menade jag inte, okey vi dansar.." HAhahaha nja skulle inte tro det :P



Hoppas allt är bra annars. Tiden närmar sig..:P



Kram

2008-10-29 @ 20:50:12
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0