Tjut då!!

Alltså, idag har varit en sån jävla katastrofdag så jag blir faan galen..
Tillattbörja med hade jag ett mindre trevligt samtal igår strax innan läggdags, vilket gav mig massa tankar, frågetecken, grubbel och gnat.. Så när jag vakna i morse ( BLEV VÄCKT AV Carlstedt ;P ) så startade hjärnverksamheten..
Satt snart därefter på jobb och kände hur ont i huvudet jag hade.och vad min rygg gör ont, och sa till Backman att guuuuu va trött jag är..
Japp, DÅ SMALL DE TILL OCH ALLT HARVA! Kortköp funka INTE alls, vi satte upp lappar och fick förklara för stackars kunder, kassorna va SEGA som fan och jag kände hur min bägare va rågad för längesen..
När jag stog inne på kontoret innan jag skulle ha kolonial så fick jag ta några djupa andetag och andas för då va inte tårarna långt borta! Jag ville bara skrika åt vår vice chef att NU GÅR JAG FAAN HEM!!!!
För jag kände att jag inte pallade en sekund till i skiten, men ärligt.. På vårt jobb handlar allt om att samarbeta..
Så jag ville inte göra de surt för alla andra utan valde att sansa mig..gnällde av mig lite åt Jessica som lyssnade så snällt ( hon hade inget annat val eftersom jag valde att jobba med hennes pall istället för att ta ut en egen.. )

Jag skulle ibland behöva något lugnande, för jag blir ju så fruktansvärt hysterisk så fort nånting går emot mig..
Mognads sak förmodligen, jag har kännt samma hysteri sen jag va liten, då jag kanske agerade lite mer..rev ner stora tavlor från väggen och kastade ner längs trappan så glas och allt flyger i tusen delar, kasta 8 coca cola burkar rakt i väggarna så de blir stora märken och de pyser cola överallt för att burkarna spruckit.. gormade åt andra oskyldiga som råkade vara i närheten eller liknande för att avreagera mig..
Nuförtiden känner jag likadant, att de kokar i mig för minsta lilla..men på senare år kontrollerar jag de lite mer kanske..
Eller nu ljög jag, coca cola burk-incidenten va i somras men ändå..
Jag kallar de damp..

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare! Jag hatar sådana dagar. Usch pi för dom. Okej, men det kommer säkert sen, Älvas pappa har börjat höra av sig nu efter 10 månader. Dock inga snälla saker men ändå. Förresten, har du kommit på några namn? Kram

2008-10-09 @ 22:35:11
URL: http://metrobloggen.se/aelvas
Postat av: Lisa

hörde att de va strul idag, tur att jag inte jobba säger ja bara. Ja hade nog gjort allt du ville göra, haha ;D

2008-10-09 @ 22:48:17
Postat av: Melinda

Vilken dag :/ usch. ja, ibland kan man verkligen få DAMP !

sovgott <333

2008-10-10 @ 00:02:01
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: sara

Jaduu, jag hotade med att jag skulle berätta för hans föräldrar att Älva fanns till om han inte gjorde testet snart. Vilket han försvarade sig med att han inte har haft tid att göra det :S Hon är 10 månader!! Annars så har han berättat för mig att nu sitter jag där som en misslyckad ensam person som ingen bryr sig om. Haha. Knäpp!!

2008-10-10 @ 08:44:15
URL: http://metrobloggen.se/aelvas
Postat av: jessica

haha, jag tyxkte bara det var roligt!

fyfan, igår var det verkligen patetiskt sjukt på jobbet! :O

2008-10-10 @ 20:25:15
Postat av: Emelie

Haha fy fan det var piss i torsdags!! Värre situation får man fan leta efter :S

2008-10-11 @ 10:18:22
URL: http://emeliebackman.blogg.se/
Postat av: sara

Jo, så är det. Han trodde ju att han skulle komma undan. haha. Nej, GUD jag tar verkligen inte åt mig av hans patetiska kommentarer, han vet inte vad han missar i livet! Hur går det för er nu? KRAM

2008-10-11 @ 10:19:17
URL: http://metrobloggen.se/aelvas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0