Dags för uppdatering..

Nu har Melinda vart så go att hon gjort om min blogg som ni kanske ser? :D
Kul med lite förändring tycker jag!

Igår kväll blev de en hemmakväll hos mig, Liza & Frida kom hit, vi lagade tacos och tryckte i oss och även en varsin skål chokladpudding+grädde slank ner därefter.. Fettokväll, gott var de!
Fick bli ett par garv framför en Austin Powers film också..

Härmed ger jag mig själv strikta order om att begränsa mina inköp åt bebisen!
Jag packade upp alla kläder som låg i påsar här&där som jag handlat lite då & då..
Placera i tvättkorgen så man får tvätta upp allt innan de ska användas..och herregud vad långärmade body´s jag har handlat?! Jag får i fortsättningen tänka på de när jag handlar även om jag ser nån body som jag tycker är söt...
Men de går ju sällan låta bli, kikar man på barnavdelningen så hittar man ju ALLTID nåt som drar ögat åt sig som man måste handla..

Frankrike i början av november för min del! :D
Ingen lång semester direkt, ett par dagar med Frida bara.. vi ska titta på ett ställe där hon eventuellt ska åka & jobba i Januari.. Personligen så hoppas jag att stället kommer verka trist, jag vill ju ha Frida på hemmaplan när bebis är född & allt ju! Men jag ska inte tänka egoistiskt, jag ska vara glad för hennes skull om de är ett bra ställe :D de är ju trotts allt en upplevelse att jobba & bo utomlands ett tag..
Måste bara kolla upp en extra gång hur de gäller med flyg när man är gravid..nån som har bra koll på de?

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag tror inte att man får flyga i slutet av graviditeten för att tyngkraften blir större... Fast nu är ju inte jag någon slags vetenskapsman, har bara hört något i den stilen :) Du ska nog kolla upp det för säkerhets skull! haha. Ha det bra!

2008-10-05 @ 17:52:40
Postat av: Alexzandra

Det finns ju så sjukt mkt sött till nyfödda, man vill bara handla för att det är i miniatyr. Cute. Å hallå du ska väl inte flyga till frankrike? Man ska inte flyga när man är gravid, kära hjärtanes!! :-A

2008-10-05 @ 20:17:16
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Aha, är det så det ligger till. Vet att mamma blev gravid när vi hade bokat resa och det va inge snack om att avboka för att man tydligen inte skulle flyga när man va gravid. Resan skulle intäffa månader innan förlossningen så jag trodde det va trycket som va en fara för fostret. Men barnmorskan vet ju hur det där ligger till :)

2008-10-06 @ 11:37:49
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: catharina

Hej igen Elin, tack for din kommentar i min gastbok pa familjeliv. Vilken fin sida du har! :-) Jag kan bara hjalpa dig med hur det funkar att flyga ifran London, och har ar reglerna sa att du kan flyga som du vill fram till vecka 28, efter det maste man ha papper fran doktorn att du mar bra och allt ar ok med dig. Det galler fram tills vecka 32 da det inte langre ar "safe" att resa. Kram fran London.

2008-10-06 @ 13:17:58
URL: http://catscompilation.blogspot.com/
Postat av: sofie

ne vi har tvättmaskin i källaren men den e oftadst ledig som tur e =) blir en del när man äter m kläderna=)

2008-10-06 @ 18:29:32
Postat av: Michaela

Nu har du nog fått svar på om du ska åka så sent i graviditeten; jag har hört samma som "Catharina" som skrev en kommentar innan mig så det är nog inte största sannorlikhet att du ska åka !



Hoppas allt är bra ?



KRam

2008-10-06 @ 20:45:31
URL: http://missmichaela.blogg.se/
Postat av: cammie

namn är svåra, vi har velat i hundra år typ. men namnet Elias känns bra. =)

2008-10-06 @ 21:17:52
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0