Ge mig helg..

Usch, jag är så otroligt trött...
Men ändå kan jag inte somna tidigt..? Bra knäppt..
Imorn ska jag jobba från 08.00-18.00.. känns lite sådär, med tanke på att jag måste gå upp tidigt..
Ska också ha fruken mellan 08.00-10.00, Björn sa idag att alla pall ska vara uppe klockan 10 när han kommer?
Troligt..! De är ju fredag och då kommer de en hel del frukt, skulle ta mig ända fram till lunch att få upp dom..
men men, inge annat än att göra sitt bästa!

Nu ska jag dra iväg & handla tacos..

Sen äta, sen sova! Byebye..

Kommentarer
Postat av: Annika

hehe det är bara att jobba på då om du ska hinna få upp allt :) Skönt iaf att du bor i kga nu när du börjar tidigt! Får se om jag kanske kommer förbi nåt på willys imorgon! Kramkram

2008-05-02 @ 00:25:49
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0