De är bara gött..

Ärligt, kolla in vädret! :D Och de bästa av allt, de är min lediga dag!
När jag klev upp ur sängen blev de att rota fram shorts & linne, sedan ta sig en hundpromenad ner till näset..
Molly verkar gilla att bada :D
Va där nere en sväng igår också..

Oviktig info: Igår dog en till fisk i mitt akvarium, en mal?

Nee, idag ska jag över till kristinehamn en sväng för att hämta/slänga resterande saker i mitt rum hos mamma så de blir tyst från den jäveln ett tag.. trött på hennes jävla tjat..
När jag ändå är i krisitnehamn ska jag passa på att handla godis på godislagret! Så jävla gött..

Ikväll är de sagt att Frida & Sofia ska komma hem till mig, eller ikväll? Vi har inte sagt nån tid men dom båda jobbar ju så jag har bara antagit... Ska bli gött med lite sällskap iallafall!

Ut i solen med er ! :D

Byebye..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det har varit underbart väder idag :) och hela helgen ska bli fin :)

2008-05-08 @ 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0