20-årsfirande..

Japp, jag fyller 20 år på tisdag, men jag jobbar under veckan & helgen därefter och de gör dom andra med.. så har mormor också fyllt så hon har kommit upp hit också.. Morbröderna med.. Så vi ska vara hos Mats sen & käka smörgåstårta.. ska bli sååå gött!!

Har nyss vart iväg & handlat med mamma så nu får hon göra jobbet med smörgåstårtan.. :P

Igår satt jag & Frida hos mig & käka tacos, och åt godis.. Usch va mätt man blir när man har sånadär fross-kvällar, men gött äre! Kollade på Good Luck Chuck, ganska kul film måste jag säga, andra gången jag såg den nu men..
Va bra trött också.. Men vi hade iaf trevligt och de är ju huvudsaken..

Nee vad ska jag hitta på nu måntro i väntan på smörgåstårta oså?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0