De gick bra...

Jajamen, nu har jag precis kommit hem från Björneborg..
Lene & Marita bjöd på asgoda pajer! Köttfärspaj & broccolipaj med sallad & vitlöksbröd till.. De va riktigt mumma!
Fick ihop en skaplig beställning och en ny bokning! Och jag har bestämt att varenda krona jag får in på att vara konsult ska gå till mitt sparkonto,eftersom de är extra pengar som jag egentligen klarar mig utan så känns de onödigt att bränna på skit.. De är nu dags för mig att tänka ekonomiskt, och påverka min framtid! ;)

Får bli kvällen tidigt för mig idag, eller ja..om ett tag iallafall, när jag ätit kvällsmat och plockat upp & fixat med beställningen.. För imorn blire ju upp tidigt:( Buhuuuu...

Får så spännande sms då & då som gör mig sååå nyfiken! Din jävla bongo-kongo;)
But, I still like you!

Måste bara tillägga att de känns kul att jag plötsligt fått så många läsare! :D
Jag är ju ingen blogg kung eller så, men är de något ni är intresserade av eller vill att jag skriver om för att få just min blogg lite mer intressant så tipsa gärna! Alla tips är bra förutom dom dåliga! :D
Ha en fortsatt trevlig kväll!
//Elin

Kommentarer
Postat av: Karin

Gott det lät!

Partylite...mumma! Köpte ljus därifrån nyss som jag väntar med spänning på!

Ha d fint!

2008-06-27 @ 03:51:39
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Eva

hej elin,, vart i sverige finns du<?

ha det brakram närkommer bebisen?

2008-06-27 @ 10:03:44
URL: http://tjejenmedlivet.blogspot.com/
Postat av: Karin

Ja vissa luktade verkligen illa...haha*

2008-06-27 @ 12:07:12
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0